Chevrolet Evanda 2004-11-29
POLECAMY
Chevrolet Evanda - ceny samochodów, wyposażenie
Chevrolet Evanda - galeria zdjęć


Evanda - następca Leganzy zachował wiele z jej charakteru. Nadal jest to spora limuzyna z bogatym wyposażeniem i solidnym silnikiem za bardzo rozsądną cenę. Tylko, że sprzedawane pod amerykańską marką i wyglądające jak amerykańskie auto tak naprawdę pochodzi z Korei. Patrząc jednak na cenę, to chyba nie jest istotne., bo 72 tysiące to mniej niż podstawowe wersje aut klasy średniej. Ale taka właśnie (albo nawet wyższa) jest cena prestiżu.

Projekt Chevroleta Evandy w całości jest, podobnie jak i Daewoo Leganzy, dziełem włoskich stylistów. Auto zaprojektowano w pracowniach Giorgetto Giugiaro i w porównaniu do poprzedniczki Evanda bardzo zyskała na wyglądzie i przede wszystkim na bliższej europejskim konkurentom jakości. Nadwozie tego auta mierzy 4,77 m długości, z przodu zachowano charakterystyczny już grill, a klosze przednich reflektorów są teraz z gładkiego szkła. Nowością jest wysoko poprowadzona dolna linia krawędzi bocznych okien i poszerzone błotniki, co nadaje sylwetce trochę więcej dynamiki.

Także pod łagodnie opadającym dachem wewnątrz kabiny widać wyraźne zmiany na lepsze. Na pierwszy rzut oka auto jest nawet lepiej wykończone niż można się było spodziewać. Wszystko jest na swoim miejscu i przede wszystkim prawie za nic nie trzeba dopłacać. Dostępne są zaledwie dwie wersje wyposażenia Premium i Platinum, których różnica w cenie to zaledwie 5 tysięcy złotych. W wyposażeniu są dwa podłokietniki, regulacja wysokości i podparcia lędźwiowego w obu przednich fotelach i dzielona kanapa. Jest też elektronicznie sterowana klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, elektrycznie podgrzewane, regulowane i składane lusterka zewnętrzne, tempomat oraz radio z odtwarzaczem kaset, zmieniarką CD i 6 głośnikami. Na liście opcji jest właściwie tylko, automatyczna skrzynia biegów, skórzana tapicerka i elektrycznie otwierany szyberdach.

Nic nie można wytknąć Evandzie także w kwestii bezpieczeństwa. Bierne to ABS z układem kontroli trakcji i hamulce tarczowe przy wszystkich kołach. Bierne to czołowe i boczne poduszki, a także zderzaki pochłaniające bez szkody energię uderzenia z prędkości do 8 km/h. Standardowo w Evandzie jest immobilizer oraz centralny zamek z alarmem.

Od strony technicznej Evanda także przypomina bardziej samochody amerykańskie, niż europejskie. Nastawy zawieszenia są wyraźnie miękkie i komfortowe - jak na stateczną limuzynę przystało. Jedynym silnikiem przeznaczonym do napędu Evandy jest 2-litrowa jednostka o mocy 131 KM - i to jest drugi problem Evandy. Silnik ten niezbyt dobrze sobie radzi z ważącym 1,5 tony pojazdem. Dopiero powyżej 3500 obr./min przyspieszenie nabiera tempa. Niemniej według danych fabrycznych do 100 km/h nowy Chevrolet rozpędza się w czasie 9,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 200 km/h. I na polskie drogi to w zupełności wystarczy.
Żródło: mamad galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe