Subaru Impreza 2.0 2011-10-06
Subaru Impreza  Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Linia Subaru Imprezy budzi kontrowersje od chwili, gdy ujrzała światło dzienne. Trzeba jednak obiektywnie przyznać: im dłuższe obcowanie z tym autem, tym lepsze sprawia ono wrażenie.  Okazuje się, że Impreza naprawdę może się podobać.

Pakiet sport, czyli aerodynamiczne zderzaki, nakładki na progi i 17-calowe felgi – powoduje, że nawet zwykła Impreza może budzić emocje. Wnętrze – jak to w Subaru, może nieco toporne, ale na swój sposób ładne. Idealne dla tych wszystkich, którzy cenią sobie prostotę i ergonomię, a od auta oczekują współpracy, a nie zbyt mocnej ingerencji w prowadzenie. Trzeba zaakceptować twardy plastik użyty do wykończenia deski rozdzielczej i drzwi, ale bez zastrzeżeń jest ergonomia i ilości miejsca w kabinie. Kierowcy przypadną do gustu kubełkowe fotele oraz obszyta skórą kierownica. Bagażnik ma tylko 301 litrów, ale za to foremny kształt i płaską podłogą po złożeniu oparcia.

Mieszane odczucia pozostawiła 150-konna 2-litrówka. Spalała sporo benzyny (średnio nieco ponad 10 l/100 km), a na dodatek była nieco  ospała w dolnym zakresie obrotów. Ten samochód  nieźle wygląda, znakomicie trzyma się drogi i ma świetne hamulce, ale niestety silnikowi brak mocy! Zaleta Imprezy to efektywny stały napęd 4x4 i niezależne zawieszene.


To Subaru jest drogie. Kosztuje prawie 100 tys. zł. Czy Impreza jest warta tej ceny? Tak. Bo prowadzi się znakomicie, ma napęd 4x4 i jest made In Japan. Kierowcy, którzy nie przywiązują dużej wagi do przyjemności z jazdy, a liczą na niedrogą eksploatację, wybiorą pewnie konkurencję z Niemiec.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe