Volkswagen CC 2012-09-27
Volkswagen CC Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Volkswagen CC to kompromis pomiędzy elegancją i komfortem Passata a zadziornością Golfa GTI czy Scirocco.

Volkswagen przy okazji face-liftingu zmieniła nazwę Passata CC na samo CC. Samochód ma klasyczną linię coupe. Konstruktorzy zadbali o to, żeby kształt nadwozia zapewniał podczas jazdy jak najmniejszy opór powietrza. To sprawia, że odpowiedni współczynnik jest tylko o 0,02 wyższy niż w bardzo sportowym nissanie GT-R i wynosi 0,29.

Niestety, volkswagen przy okazji modyfikacji modelu zmienił reflektory na dużo prostsze i mniej fantazyjne niż dotychczas.  Największe wrażenie CC robi z profilu. Duże, 18-calowe felgi, linia biegnąca od tylnych świateł do przednich błotników i praktycznie jedna szklana tafla, ciągnąca się od szyby przedniej, przez panoramiczny dach, aż po tylną szybę to bardzo ładne rozwiązanie. Z tyłu klapa bagażnika zakończona jest subtelnym spojlerem.

W środku mieszanka innych elementów znanych  samochodów koncernu VAG. Samochód trójramienną, wielofunkcyjną kierownicę. Zegary i podświetlenie przejęte są od Audi, natomiast panel centralny to rozwiązanie znane z klasycznego Passata.

Testowy model napędzany był przez najsłabszy benzynowy silnik 1.8 TSI.  Pierwsza litera skrótu oznacza turbo. To właśnie dzięki doładowaniu auto dynamicznie przyspiesza, bez częstej zmiany biegów. Dzięki szóstemu przełożeniu można pokusić się o ekonomiczną jazdę, ale osiągnięcie danych producenta jest raczej nierealne. Podczas testu Volkswagen CC spalił średnio 9,9 l/100 km.

Sedan był wyposażony w system dynamic drive control. Pod tą nazwą kryje się aktywne zawieszenie, które ma trzy tryby jazdy: normal, sport i comfort.
Volkswagen CC kosztuje od 105 490 zł.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe