Renault Thalia 2013-01-31
Renault Thalia Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Thalia drugiej generacji została po raz pierwszy zaprezentowana na salonie samochodowym w Moskwie w sierpniu 2008 roku. Ten niewielki sedan może się pochwalić bardzo dużym bagażnikiem i niską ceną.

Projektowanie nowej Thalii zajęło inżynierom Renault ponad dwa lata i łącznie z wdrożeniem do produkcji kosztowało 100 mln euro. Koncern wziął sobie widocznie do serca krytyczne głosy dotyczące wyglądu poprzedniej Thalii, bo teraz prezentuje się ona dużo lepiej.

To zasługa m.in. dodatkowego okna za trzecim słupkiem, która nadaje nowej Thalii nieco lżejszego wyglądu, a także dzięki nowym reflektorom i chromowanym listewkom na chłodnicy i tylnej klapie. Również trzecia bryła auta, czyli potężny bagażnik o pojemności 506 litrów, łączy się z resztą samochodu dużo płynniej i nie robi już wrażenia przyklejonego na siłę.

Wnętrze jest podobne jak w poprzedniku. Jedyna różnica to lepszej jakości plastiki (ale wciąż nie rewelacyjne) i nowe tapicerki. W środku jest dość wąsko, a pasażerowie tylnej kanapy mogą narzekać na brak miejsca na kolana i głowę.

Testowa Thalia miała pod maską silnik 1,2 16 V. Rozwija on moc 75 KM, więc nic dziwnego, że auto nie powala osiągami. Renault jest stosunkowo lekkie, dzięki czemu spalanie można utrzymać na poziomie 6,5 l/100 km. Auto jest miękkie i dość dobrze radzi sobie z nierównościami, ale układ kierowniczy jest nieco ospały.
Thalia II w wersji All Inclusive ma w standardzie m.in. automatyczną klimatyzację, fotel kierowcy z regulacją wysokości i elektrycznie sterowane szyby przednie. W wersji z silnikiem 1,2 kosztuje 42 400 zł.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe