Citroen C-Crosser 2013-04-18
Citroen C-Crosser  Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

C-Crosser to pierwszy SUV w historii SUV Citroena. Jak większość tego typu aut, łączy w sobie cechy pojazdu terenowego, użytkowego, vana, a nawet limuzyny.

Segment SUV jest od lat najlepiej rozwijającą się kategorią rynku aut osobowych. Nic dziwnego, że pseudoterenówki chcą mieć w swojej ofercie wszyscy najważniejsi producenci. Koncern PSA nie miał doświadczenia w budowie SUV-ów. Nawiązał więc współpracę z Mitsubishi. Na bazie jego Outlandera II powstały modele Peugeot 4007 i Citroen C-Crosser, które są wytwarzane w Japonii.

Zaletą takiego rozwiązania jest nie tylko obniżenie kosztów, ale również dobre wykonanie. Wadą jest natomiast typowo japońskie wnętrze. Kabina jest banalna, za dużo w niej plastików. Jest za to przestronnie. Pochwalić należy obszerne fotele.

Testowy model miał pod maską wysokoprężny silnik grupy PSA. Motor HDi o pojemności 2,2 l rozwija moc 160 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 380 Nm. C-Crosser przyspiesza od 0 do 100 km/h w ok. 10 s, a jego prędkość maksymalna to 200 km/h.

Citroen to auto na szosę i co najwyżej na lekki teren. Poza tym brak osłon nie sprzyja jeździe po leśnych duktach. Na asfaltowej drodze C-Crosser prowadzi się komfortowo niczym limuzyna. Ma problemy tylko na wyjątkowo nierównych odcinkach. Przenosi wtedy drgania na kierownicę.

C-Crosser może pełnić funkcję użytkową. Po złożeniu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń otrzymujemy przestrzeń o pojemności aż 1686 l.

Za SUV-a Citroena trzeba zapłacić minimum 130 000 zł.

Żródło: moto24.tv galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe