Renault Laguna GT 2013-05-23
Renault Laguna GT Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Zwykle od pojazdów z oznaczeniem GT oczekujemy porywającego wyglądu oraz mocnego silnika. Usportowiony model Renault Laguny wizualnie niewiele się różni od wersji standardowych.

Lagunę GT wyróżniają 18-calowe, ażurowe felgi, bardziej agresywne zderzaki, czarne wkłady lamp oraz podwójny wydech. We wnętrzu auta zostały zamontowane aluminiowe, perforowane nakładki pedałów oraz kubełkowe fotele pokryte skórą łączoną ze sztucznym zamszem. Najlepsze wrażenie robi bardzo poręczna, spłaszczona u dołu kierownica.

GT może być napędzane 2-litrowym silnikiem Diesla o mocy 178 KM lub benzynowym 2,0 turbo o mocy 204 KM. Wersje te potrzebują do osiągnięcia setki odpowiednio 8,5 i 7,8 s.

Renault Laguna GT potrafi dać wiele radości z dynamicznej jazdy, szczególnie w zakrętach. Na tle konkurencji ten model wyróżnia układ czterech skrętnych kół, nazywany Active Drive, który powoduje, że do prędkości 60 km/h tylne koła skręcają o 3,5 stopnia w kierunku przeciwnym niż koła przednie. Do sprawnego nawrócenia auta wystarczy wtedy niewielki ruch kierownicą, bez konieczności odrywania od niej rąk. Po przekroczeniu prędkości 60 km/h tylne koła skręcają o 3,5 stopnia w kierunku tym samym, co koła przednie. Pozwala to na znacznie szybsze pokonywanie zakrętów i ograniczenie podsterowności.

Promień skrętu Laguny GT wynosi 10,8 m. Zależnie od kąta skrętu kierownicy i prędkości wysyłany jest odpowiedni sygnał do siłowników elektrycznych umieszczonych w tylnej osi, które odchylają koła we wskazaną stronę. Elektroniczny układ czterech skrętnych kół dostarczyła dla Laguny GT japońska Aisin, jeden z najbardziej uznanych producentów urządzeń tego systemów.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe