BMW Serii 7 2013-06-19
BMW Serii 7 Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Hasło reklamujące to auto głosiło, że kierowcy BMW Serii 7 zawsze wybierają najdłuższą drogę do domu. Nie jest to tylko pusty slogan, limuzyną podróżuje się bowiem bardzo przyjemnie.

BMW Serii 7 o kodowym oznaczeniu F01 jest sprzedawane od 2008 roku. W odróżnieniu od poprzednika, obecnie dostępna "siódemka" ma stonowaną i nie budzącą kontrowersji stylistykę. Próżno tu szukać takich elementów, jak wystająca klapa bagażnika, którą wymyślił Chris Bangle.

O wnętrzu możemy powiedzieć, że to klasyka w nowoczesnej interpretacji. Pomimo kosmicznej liczby funkcji, nie jest przeładowane wskaźnikami i przyciskami. Jakość użytych materiałów i wykonania jest fantastyczna, a wrażenie luksusu potęguje fakt, że deskę rozdzielczą pokryto skórą. Najbardziej komfortowe fotele, takie, jak w testowym egzemplarzu, kosztują w opcji ponad 9000 zł. To dużo, ale funkcja masażu, różne trybu ustawień i wygoda, czynią nawet kilkusetkilometrową trasę przyjemną.

BMW Serii 7 to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie samochodów świata. Dzięki Head-Up Display na przednią szybę rzutowane są najważniejsze parametry jazdy, np. prędkość, ostrzeżenia przed przeszkodą, komendy nawigacji i aktualne ograniczenia prędkości sczytywane ze znaków drogowych.

Po wciśnięciu przycisku Start/Stop budzi się do życia wspaniały silnik benzynowy, o pojemności 4,4 l i mocy 450 KM. Maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 650 Nm i jest w pełni dostępny w szerokim zakresie obrotów. Dzięki temu, niezależnie od prędkości jazdy, mocne wciśnięcie gazu skutkuje zawsze gwałtownym przyspieszeniem. Kierowca ma do dyspozycji cztery ustawienia pracy auta: Comfort, Normal, Sport i Sport +. W zależności od wyboru, inne są reakcje silnika na gaz oraz szybkość zmiany biegów przez automatyczną przekładnię. Zmienia się też opór układu kierowniczego.

Manewrowanie ułatwia kamera cofania i kamery Side View wbudowane w błotniki i poprawiające widoczność na boki. To tylko niektóre cuda znajdujące się w wyposażeniu Serii 7. Nic dziwnego, że testowe BMW kosztowało 600 000 zł.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe