Mitsubishi Fuso Canter 2013-10-03
Mitsubishi Fuso Canter  Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Mitsubishi Fuso Canter to pojazd dystrybucyjny. Do testów otrzymaliśmy wersję z pojedynczą kabiną i zabudową kontenerową.

Auto napędza najmocniejszy w ofercie 145-konny trubo diesel o pojemności 3,0 l. Zabudowa firmy Partner to klasyczna izoterma. Tylne, dwuskrzydłowe drzwi otwierają się symetrycznie. Drzwi boczne znajdują się z prawem strony pojazdu.

Ze względu na rozmiar części towarowej, zarówno bocznymi, jak i dachową. Na początku musieliśmy się przyzwyczaić do skrzyni biegów. Jedynka pracuje jak w Ikarusie (jest w miejscu drugiego biegu, a wsteczny tam, gdzie standardowo pierwsze przełożenie), ale szybko przekonaliśmy się, że "na pusto" śmiało można ruszać z dwójki.

Fuso wykonane jest solidnie. Materiały są niezłej jakości, zegary czytelne, a kierowca, poza radiem i klimatyzacja, ma do dyspozycji elektrycznie sterowane szyby i praktyczny schowek nad głową. Wrażenie robił też pneumatyczny fotel. Dzięki niemu można się było poczuć jak w większej ciężarówce.

Tankowanie Fuso wymagało umiejętności jogina. Niestety, rozmiar zabudowy bardzo poważnie utrudnia dostęp do wlewu paliwa. Poza tym nie ma możliwości zatankowania obiecywanych 100 litrów.

Ceny Mitsubishi Fuso Canter z silnikiem 3,0 l o mocy 145 KM ruszają od 109 327 zł. Podstawowa wersja z jednostką 130-konną kosztuje 99 762 zł.

 

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe