Opel Antara 2013-10-10
Opel Antara Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Od zaprzestania produkcji Frontery, Opel przez trzy lata nie miał reprezentanta w segmencie aut SUV. Dopiero w 2006 roku z koreańskich zakładów General Motors wyjechała sportowo-terenowa Antara.

Jej największą zaletą miał być wygląd. Wyraziste kształty nadwozia i wnętrza miały być wabikiem na młodych kierowców. Dziś, mimo face-liftingu, Antara już lekko trąci myszką.

W środku miejsca jest sporo. Fotele są wygodne, choć nie zapewniają odpowiedniego podparcia w zakrętach. Bagażnik nie jest przesadnie duży. Ma 420 litrów pojemności.

Zawieszenie Antary, dzięki prześwitowi wynoszącemu 20 cm, bez problemu radzi sobie z wyrwami w jezdniach, błotnistymi i polnymi drogami. I to w zasadzie wszystko, na co może sobie pozwolić rozsądny kierowca.
W czasie normalnej jazdy, SUV Opla jest pojazdem przednionapędowym. Jedynie w trudnych sytuacjach napęd jest rozdzielany pomiędzy dwie osie. Antarę prowadzi się jak zwykłe pojazdy segmentu C. Zawieszenie jest przyjemnie sprężyste.

Testowany egzemplarz miał pod maską wysokoprężny silnik CDTI 2,2 o mocy 184 KM. W ofercie jest jeszcze motor dieslowski o tej samej pojemności, ale słabszy o 21 KM.

Jednostka sprzężona ze skrzynią automatyczną pozwala Oplowi przyspieszać od 0 do 100 km/h w ok. 10 s. Średnie spalanie wynosi ok. 9 l/100 km.
Ceny Antary ruszają od 109 900 zł.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe