Renault Megane Coupe GT 2014-01-30

Renault Megane Coupe GT

Auto wiadomości dostarcza Moto24.tv

 

Renault Megane Coupe oferuje dużą moc, ale nie jest autem sportowym.

Renault przeprowadziło niedawno lifting całej gamy. Zmiany objęły m.in. grill, zderzaki i reflektory. Przód zdobi powiększone logo marki. Kompakty upodobniły się do nowego Clio.
Megane Coupe GT przyciąga wzrok dużym wlotem powietrza w zderzaku i ozdobnymi wstawkami w jasnym kolorze. W porównaniu ze standardową wersją pięciodrzwiową, Coupe wygląda dynamiczniej. Wadą atrakcyjnego nadwozia jest to, że klapa bagażnika o pojemności 377 l jest umieszczona wysoko, przez co pakowanie walizek jest dość trudne.

Wnętrze ma ciekawą stylistykę, ale brak mu trochę większej ilości sportowych akcentów, poza wyprofilowaną kierownicą i nakładkami na pedały. Mamy pewne zastrzeżenia do ergonomii. Część przycisków jest zbyt mała. Obszerne fotele są za to znakomite i nie ma problemów ze znalezieniem dobrej pozycji.

Wcześniej Megane Coupe GT było napędzane 2-litrowym silnikiem turbo o mocy 180 koni. Teraz Renault montuje w aucie jednostkę o 10 KM mocniejszą. Sprint do setki zajmuje ok. 8 sekund, a średnie spalanie wynosi ok. 8,5 l/100 km. Samochód jest dość szybki, ale nie na tyle by rywalizować z o 30 KM mocniejszym Golfem GTI.

Zawieszenie w stosunku do standardowego Renault Megane zostało usztywnione, ale nieprzesadnie. Auto nieźle trzyma się drogi, ale nie jest przesadnie twarde. W gruncie rzeczy do pełnego wykorzystania mocy przydałoby się pójść dalej. Wadą jest też to, że ESP po wyłączeniu samo potrafi się aktywować. Bywa, że robi to dość brutalnie, co może zaskoczyć kierowcę.

Ceny Renault Megane Coupe GT TCe 190 startują od 90 050 zł.

Żródło: moto24.tv

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe