Fiaty Tour de Pologne 2008-07-30
Jako sponsor najważniejszego polskiego wyścigu kolarskiego Fiat przygotował limitowane serie Bravo, Linei i Doblo.

Auta z serii Tour de Pologne wyróżnia grawerowana tabliczka z podpisem Czesława Langa i z własnym numerem. Modele te mają także dywaniki z logo wyścigu oraz specjalne emblematy na klapie i błotnikch. Bravo i Linea tej wersji są napędzane tylko benzynowym silnikiem z silnikiem 1.4 Turbo T-Jet o mocy 120 KM, a Doblo wysokoprężnym 1.9 Multijet o mocy 105 KM. Najważniejsze jednak jest nieco bogatsze wyposażenie.

Fiat Bravo Tour de Pologne jest wyposażony standardowo w reflektory przeciwmgielnymi z funkcją doświetlania zakrętów, klimatyzację automatyczną, radioodtwarzacz CD z mp3, system ESP z ASR, MSR, HBA Hill Holderem oraz pakietem Sport z kołami ze stopów lekkich o średnicy 17 cali, sportową kierownicę pokrytą skórą i spojlery z boku i z tyłu.

Z kolei limitowana Linea ma klimatyzację z filtrem przeciwpyłkowym, felgi ze stopów lekkich o średnicy 16 cali, przednie i boczne poduszki powietrzne, centralny zamek sterowany pilotem, radioodtwarzacz CD z przyciskami na kierownicy, reflektory przeciwmgielne oraz kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów pokryte skórą.

Wyposażenie Fiata Doblo Tour de Pologne obejmuje centralny zamek sterowany pilotem, klimatyzację manualną, sterowane elektrycznie, podgrzewane, lusterka zewnętrzne, światła przeciwmgielne, radioodtwarzacz CD, dwoje drzwi przesuwnych po obu stronach nadwozia.
Żródło: FAP galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe