Tata wchodzi do Polski 2008-09-01
Od dziś indyjskie auta są oficjalnie oferowane w Polsce.

Najtańszym dostępnym w polskich salonach modelem Taty jest Indica. Nie jest to młode auto, bo jego premiera - i to nawet europejska - miała miejsce w 1999 roku, a w międzyczasie sprzedawane było w Wielkiej Brytanii jako Cityrover. Niemniej jego atutem jest niska cena i zadowalająca funkcjonalność. Indica ma benzynowy silnik 1,4 litra o mocy 85 KM lub 70-konny turbodiesel 1,4.

Tata Indica ma trzy wersje wyposażeniowe. Podstawowa GLS, która kosztuje 27 900 zł, obejmuje wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek i poduszkę powietrzną kierowcy. Ta sama odmiana, tylko z silnikiem diesla, nosi oznaczenie DLS i kosztuje 33 900 zł. O 3 tys. zł droższe są wersje GLX i DLX, które mają dodatkowo ABS, poduszkę powietrzną pasażera i lampy przeciwmgielne. "Topowa" wersja Sport posiada dodatkowo aluminiowe felgi i skórzaną tapicerkę. Kosztuje ona 36 900 zł i dostępna jest tylko z silnikiem benzynowym.

Drugim popularnym modelem Taty, który jest importowany do Polski. jest małe kombi o nazwie Indigo. W ofercie jest jedna odmiana wyposażeniowa i dwa silniki - benzynowy lub turbodiesel. Indigo GLX lub DLX jest oferowane ze wspomaganiem kierownicy, klimatyzacją, ABS, elektrycznie sterowanymi szybami przednimi i tylnymi, centralnym zamkiem i dwiema poduszkami powietrznymi, lampami przeciwmgielnymi oraz relingami. Cena benzynowego Indigo to 37 900 zł a wysokoprężnego 42 900 zł.

Ofertę Taty w Polsce uzupełniają auta terenowe. Pierwszym z nich będzie model Safari, dostępny z napędem na tylną lub na obie osie, pod którego maską pracuje 140-konny silnik wysokoprężny 2,2 litra z wtryskiem paliwa common-rail, turbosprężarką i intercoolerem. Wyposażenie Safari obejmuje wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszkę powietrzną dla kierowcy i pasażera, ABS, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne, boczne progi i relingi. Wersja 4x2 kosztuje 71 900 zł, a odmiana 4x4 79 900 zł.

Najmłodszą terenówką Taty jest pick-up Xenon, który również sprzedawany jest w wersjach 4x4 i 4x2 oraz z silnikiem identycznym jak w Safari. Auto dostępne jest w dwóch wersjach wyposażenia - DLS i DLE - z kabiną pojedynczą lub podwójną. Najtańsza wersja DLS ma tylko napęd 4x2 i pojedynczą kabinę. Kosztuje ona 48 800 zł brutto. Odmiana DLE ma klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne. Jej najdroższa odmiana 4x4 z podwójną kabiną ma cenę brutto 79 000 zł.

Wszystkie modele Taty oferowane w Polsce objęte są 3-letnią gwarancją lub na 100 tysięcy km.
Żródło: Źródło: Marubeni Motors Poland galeria zdjęć

Linki na skróty

tel. 71 377 7444
faks. 71 377 1441
e-mail: kontakt@autoefl.pl
infolinia:
tel. 71 377 7444

Zmiana podmiotowa na umowie
EFL (przejęcie umowy)

tel. 71 354 9592

Aukcje EFL

Finansowanie

Polecamy

Nasze profile społecznościowe