W tygodniu, w którym w Mediolanie celebruje się design, Alfa Romeo – będąca od 1910 roku wyrazem najszlachetniejszej, włoskiej sportowej elegancji – prezentuje jeden ze swoich najcenniejszych klejnotów: Alfę Romeo Carabo z 1968 roku, prototyp zaprojektowany przez Bertone’a i jeden z najwspanialszych dzieł stylistycznych marki.
Ekskluzywnym wydarzeniem, które wprowadziło Alfę Romeo na Milan Design Week było otwarcie nowego butiku LARUSMIANI, legendarnej marki od ponad wieku kojarzonej z mediolańską elegancją i jakością „Made in Italy”, działającej przy ulicy Monte Napoleone.
Nowy butik LARUSMIANI został zaprojektowany we współpracy ze znanym architektem Benedetto Camerana, który w 2015 roku kierował renowacją Muzeum Alfy Romeo w Arese, gdzie Carabo jest wystawiane na co dzień. Oprócz uświetnienia otwarcia nowego, wyjątkowego butiku, samochód koncepcyjny Alfa Romeo jest pierwszym samochodem, który zostanie włączony do projektu „The Automotive Gallery”: stałej ekspozycji znajdującej się w obrębie butiku, poświęconej motoryzacji. Na czele tego mediolańskiego projektu nie mógł stanąć żaden inny samochód – tylko Alfa Romeo.