Audi na targach IAA Mobility 2021 w Monachium

Na targach motoryzacyjnych IAA, które w tym roku po raz pierwszy odbywają się w Monachium, Audi stawia na e-mobilność. W pawilonie Audi, nazwanym „House of Progress”, zwiedzający mogą zobaczyć zupełnie nowy elektryczny samochód koncepcyjny Audi grandsphere, który na nowo interpretuje luksus i mobilność. Przed pawilonem będzie można odbyć jazdy próbne modelami elektrycznymi Audi, w tym dynamicznym Audi RS e-tron GT i nowym Audi Q4 e-tron. W sąsiadującym z pawilonem „Charging Experience”, marka z czterema pierścieniami w logo będzie udzielać informacji na temat aktualnych i przyszłych możliwości ładowania. Audi angażuje także gości IAA w dialog poprzez interaktywną grę-wycieczkę “journey2progress”, która przybliża cztery kluczowe wartości marki: zrównoważony rozwój, cyfryzację, wydajność i design.

        

Audi na IAA Mobility 2021

   „Na IAA Mobility 2021 prezentujemy kierunek rozwoju marki Audi i skupiamy się na transformacji ku e-mobilności. Audi grandsphere concept pokazuje, jak wyobrażamy sobie przyszłość mobilności premium: połączenie w sieć, równowaga środowiskowa, elektryczność i jazda autonomiczna. Podkreślić należy, że rozwiązania techniczne pochodzące z samochodu koncepcyjnego, w nadchodzących latach zobaczymy w modelach produkcji seryjnej” – wyjaśnia Hildegard Wortmann, członek zarządu AUDI AG ds. sprzedaży i marketingu.

“Let’s Talk about Progress”

Audi na targach motoryzacyjnych IAA 2021 pokazuje swe doświadczenia w neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla “House of Progress – Domu Postępu” – pawilonie firmowym marki, zbudowanym na Wittelsbacherplatz w Monachium. W tym miejscu Audi, poprzez prezentację materiałów pochodzących z recyklingu użytych do produkcji Audi Q4 e-tron, czy wielką instalację świetlną, pokazującą cyfrową technologię świateł matrycowych Matrix i laserową i cyfrową technologię OLED, przybliża zwiedzającym cztery wartości marki: zrównoważony rozwój, cyfryzację, design i wydajność. Centralnym elementem ekspozycji w „House of Progress” jest Audi grandsphere concept, które pozwala zobaczyć, jaka będzie przyszłość marki z czterema pierścieniami w logo.