Auto-Testy Honda CR-V – hybryda z napędem na 4 koła

Pierwsza generacja japońskiego SUVa została przedstawiona światu na targach w Tokio w 1995 roku. Nazwa wywodzi się od wyrażenia „Compact Recreation Vehicle” czyli kompaktowy pojazd rekreacyjny.

W 2016 roku w USA została zaprezentowana nowa, piąta już generacja Hondy CR-V. Do Europy zawitała w marcu 2018 roku wprost na targi motoryzacyjne w Genewie. Jak obecna generacja sprawdza się jako kompaktowy samochód rekreacyjny? Zapraszam na testu.

           

           

Stylistyka Hondy CR-V

Nowy CR-V stylistycznie kojarzy mi się z amerykańskimi samochodami. Duży chromowany grill, obły kształt zderzaka oraz poszerzone, można nawet powiedzieć, nadmuchane nadkola. Linia samochodu jest bardzo płynna i dynamiczna. Patrząc na samochód z boku widać, iż dach nie schodzi znacząco do tyłu. Zamiast tego dynamika została uzyskana przez unoszącą się linię tylnego okna. Warto przy tym zauważyć, że poniżej linii okien drzwi są „spuchnięte”.