BMW na 90. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2020

Wraz z rozszerzeniem oferty modeli hybrydowych plug-in producent samochodów premium konsekwentnie kontynuuje ofensywę elektryfikacji. Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2020 BMW zaprezentuje trzy nowe modele hybrydowe plug-in klasy średniej premium. Dodatkowe warianty modelu BMW serii 3 zapewnią szczególnie wydajną radość z jazdy już latem tego roku.

BMW Genewa 2020

Elektryfikacja oferty napędów jest jednym z obszarów działania określonym przez BMW Group w strategii NUMBER ONE > NEXT. Innowacje w zakresie D-ACES (Design, Autonomous, Connected, Electrified i Services/Shared) tworzą warunki dla zrównoważonego wzrostu sprzedaży na światowych rynkach motoryzacyjnych. Jako pionier elektromobilności koncern BMW Group sprzedał na całym świecie już pół miliona samochodów ze zelektryfikowanym napędem. W roku 2019 sprzedano łącznie 145 815 pojazdów elektrycznych i hybrydowych plug-in marek BMW i MINI. Z udziałami w rynku wynoszącymi ponad 7 procent na całym świecie i ponad 14 procent w Europie przewodzi w rankingach renomowanych producentów samochodów premium z napędem elektrycznym i hybrydowym plug-in. W Niemczech BMW Group jest wyraźnym liderem na rynku w segmencie samochodów elektrycznych z udziałem 24 procent (źródło: IHS Markit New Registrations 2019 Report 17.01.2020).


BMW M340d xDrive Touring

Do końca 2021 roku BMW Group zamierza mieć już na drogach ponad milion takich pojazdów. W 2021 roku zelektryfikowany napęd będzie miała jedna czwarta pojazdów sprzedawanych przez BMW Group w Europie, w 2025 roku jedna trzecia, a w 2030 roku połowa. Do 2023 roku organizacja planuje rozszerzyć swoją ofertę do 25 zelektryfikowanych modeli, z czego ponad połowa będzie miała napęd stricte elektryczny. Jeszcze w roku 2020 rozpocznie się produkcja elektrycznego BMW iX3, a w kolejnym roku dołączą BMW i4 oraz BMW iNEXT.

„Power of Choice”: zróżnicowane portfolio napędów na potrzeby mobilności na całym świecie

Po wejściu na rynek BMW iX3 ten popularny Sports Activity Vehicle będzie pierwszym modelem tej marki oferowanym zarówno z wydajnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, jak i w wersji hybrydowej plug-in oraz z napędem stricte elektrycznym. Taki wybór odpowiada strategii „Power of Choice”, poprzez którą BMW Group zaspokaja indywidualne oczekiwania klientów na całym świecie w zakresie mobilności. Szeroki wachlarz technologii napędowych umożliwia przy tym wybór modelu dostosowanego do najróżniejszych warunków prawnych i indywidualnych oczekiwań.