Niekwestionowany mistrz jazdy terenowej oraz unikalny samochód do codziennej jazdy miejskiej, nowa generacja kultowego Jeepa Wranglera oferuje doskonały poziom komfortu oraz lepszą dynamikę jazdy. Całkiem nowy Jeep Wrangler jest jedynym w swoim rodzaju autem gotowym do napisania nowego, niespotykanego rozdziału w legendarnej historii marki Jeep, która rozpoczęła się w 1941 roku.
Widać wyraźnie, że kultowy Jeep Wrangler został całkowicie odnowiony, jednocześnie pozostając wiernym swej tradycji i zachowując legendarne zdolności do jazdy terenowej, prawdziwą stylizację Jeepa oraz zaawansowane funkcje technologiczne.
W wyniku tych działań to najbardziej „uzdolniony” w dotychczasowej historii Wrangler, dzięki niezrównanemu wyposażeniu technicznemu, w zależności od wersji wyposażenia, obejmującemu dwa zaawansowane systemy napędu 4×4 typu „full-time” aktywowane na żądanie Command-Trac i Rock-Trac wraz z elektronicznymi blokadami przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Trac-Lok oraz elektronicznie rozłączanym przedni stabilizatorem poprzeczny.
Jeep Wrangler 2018 debiutuje podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles
Nowy Jeep Wrangler radzi sobie doskonale, począwszy od najtrudniejszych warunków terenowych po najbardziej elitarne ulice miast. Jest całkiem nieograniczony i ma jeszcze bardziej nowoczesny design, który pozostaje wierny swemu oryginałowi jednocześnie łącząc w sobie większe poczucie wolności podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową oraz zaawansowane funkcje technologiczne, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i utrzymywanie łączności.
Jeep Wrangler czwartej generacji oferuje trzy różne poziomy wyposażenia: Sport, Sahara i Rubicon – wszystkie dostępne w konfiguracji 2-drzwiowej lub 4-drzwiowej, a także całkiem nowy pakiet Overland, wyłącznie w wersji Sahara, zapewniający bardziej ekskluzywny wygląd.
Całkiem nowy Jeep Wrangler pojawi się w salonach wystawowych Jeepa w regionie EMEA w drugiej połowie 2018 roku.
Jeep Wrangler Rubicon Jeep Wrangler Rubicon Jeep Wrangler Sahara & RubiconJeep Wrangler, zaprojektowany, by pokonywać szlaki terenowe stanowiące największe wyzwania, to wynik ponad siedemdziesięciu pięciu lat sprawowania przywództwa w opracowywaniu układów napędu 4×4. Dostępny z dwoma systemami napędu 4×4: Command-Trac – w wersjach wyposażenia Sport i Sahara oraz Rock-Trac – w standardzie w konfiguracji wyposażenia Rubicon, to najmocniejszy i mający najwyższe zdolności do jazdy terenowej model. Oba układy zawierają nową 2-biegową skrzynię rozdzielczą Selec-Trac typu „full-time”, która w sposób ciągły monitoruje i zarządza momentem obrotowym przesyłanym na przednie i tylne koła.
Jeśli chodzi o szczegóły, układ napędu na cztery koła Command-Trac obejmuje 2-biegową skrzynię rozdzielczą o przełożeniu reduktora 2,72:1 oraz przednimi i tylnymi osiami Dana nowej generacji.
Model Jeep Wrangler Rubicon cechują jeszcze lepsze właściwości terenowe. Rubicon jest wyposażony w system napędu 4×4 Rock-Trac z 2-biegową skrzynię rozdzielczą o przełożeniu reduktora 4,0:1, przednie i tylne osie Dana 44 nowej generacji przeznaczone do pracy w ciężkich warunkach oraz elektroniczne blokady przedniej i tylnej osi Tru-Lok, by móc pokonywać najbardziej ekstremalne szlaki terenowe.
Rubicon oferuje także wyższy poziom artykulacji oraz całkowity skok zawieszenia dzięki elektronicznie rozłączanemu stabilizatorowi poprzecznemu. Układ ten pozwala kierowcom na rozłączanie przedniego stabilizatora w celu zapewnienia dodatkowego skoku kół do przemierzania najtrudniejszych szlaków.
Dostępny tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok zapewnia dodatkowy moment obrotowy oraz przyczepność podczas jazdy po śliskich nawierzchniach i o niskiej przyczepności, jak piasek, błoto, śnieg czy lód.
Każdy Wrangler otrzymuje emblemat „Trail Rated” świadczący o jego legendarnych zdolnościach 4×4. Osiągi certyfikowane, jako „Trail Rated” to wynik szeregu ciężkich testów w zakresie: TRAKCJA, BRODZENIE, ZWROTNOSĆ, ARTYKULACJA ZAWIESZENIA oraz PRZEŚWIT.
Całkiem nowy Jeep Wrangler został zbudowany zgodnie z estetyką muskularnego wyglądu, która jest natychmiast rozpoznawalna dzięki tradycyjnym akcentom stylistycznym Jeepa: począwszy od okrągłych reflektorów po siedmioszczelinowy grill; począwszy od trapezoidalnych nadkoli po widoczne zawiasy; od składanej przedniej szyby po sportowy pałąk; od wyjmowanych drzwi po konfiguracje do jazdy pod gołym niebem z twardym lub miękkim dachem.
Nowy design nadwozia Wranglera jest odważny i surowy, z szerokim rozstawem osi i obniżoną linią dachu. Większe okna mają zapewniać lepszą widoczność na zewnątrz, szczególnie podczas podróży po ekstremalnych szlakach.
Zespół projektantów Jeepa nadał legendarnemu siedmioszczelinowemu grillowi bardziej nowoczesny wygląd, w którym obie zewnętrzne szczeliny grilla przecinają się z przednimi reflektorami, co jest wyrazem hołdu dla legendarnego modelu CJ. Górna część grilla w kształcie trapezu została delikatnie przesunięta do tylu w celu poprawienia właściwości aerodynamicznych.
W wersjach wyposażenia Sahara i Rubicon, dostępne reflektory i LED-owe światła przeciwmgielne dają wyraźne białe światło i sprawiają, że Wranagler ma zdecydowanie wyróżniający go wygląd. Światła do jazdy dziennej tworzą teraz aureolę wokół zewnętrznego obwodu przednich reflektorów oraz standardowe LED-owe kierunkowskazy zostały umieszczone w przedniej części trapezoidalnych profili poszerzających nadkola. W tylnej części, tradycyjne kwadratowe tylne światła maja funkcję oświetlenia LED.
Jeep Wrangler to unikalny samochód dzięki kilku kombinacjom oferowanym jego użytkownikom, po to, by móc cieszyć się przygodami przeżywanymi podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową. Dzięki różnym rozwiązaniom przedniej szyby i dachów model oferuje Klientom dokonanie wyboru spośród licznych możliwych konfiguracji. Całkiem nowy Jeep Wrangler, jako jedyny dostępny na rynku prawdziwy SUV z napędem 4×4 umożlwiający jazdę z w pełni otwartą przestrzenią nad głową, oferuje różne kombinacje dachów, aby zapewnić jeszcze większą wolność.
Nowy, łatwy w obsłudze, sterowany elektrycznie dach Sky One-Touch spełnia obietnicę Wranglera dotyczącą użyteczności i możliwości przeżywania przygód, umożliwiając pasażerom poprzez przyciśniecie przycisku pełne otwarcie dachu z płótna na całej długości samochodu.
Ponadto, w nowym Wranglerze dostępne są jeszcze dwie inne konfiguracje dachu: nowy miękki dach Sunrider oraz lżejszy, łatwy w obsłudze zdejmowany twardy dach Freedom Top składający się z trzech paneli.
W szczególności, ulepszono miękki dach Sunrider poprzez dodanie dwóch dodatkowych kabłąków w celu jego łatwiejszej obsługi. Ten nowy design pomaga wyciszyć hałas powodowany przez wiatr oraz umożliwia łatwiejsze uzyskanie dostępu do pozycji, w których dach jest całkowicie lub częściowo otwarty.
Modułowy twardy dach Freedom Top ma łatwą w obsłudze 3-częściową budowę. Ulepszono go, wprowadzając lżejsze panele Freedom oraz ulepszone zatrzaski umożliwiające szybsze zdejmowanie i zakładanie twardego dachu. Zależnie od wersji, dach Freedom Top jest dostępny albo w kolorze nadwozia, albo w kolorze czarnym.
Ekskluzywny pakiet Overland jest dostępny, aby zapewnić bardziej ekskluzywny wygląd wersji Sahara. W jego ramach oferuje się unikalne 18-calowe aluminiowe obręcze kół, grill w kolorze nadwozia z wlotami powietrza oraz obrysami przednich reflektorów w jasnym kolorze, twardą pokrywę koła zapasowego w kolorze nadwozia oraz logo Overland. Niepowtarzalne nadwozie w pakiecie Overland uzupełnia dedykowane wnętrze ze skórzaną tapicerką oraz LED-owe światła.
Jeep Wrangler Sahara Jeep Wrangler Sahara Jeep Wrangler SaharaPoza stylową i komfortową kabiną, wnętrze nowego Jeepa Wranglera łączy w sobie autentyczny styl, wszechstronność, funkcjonalność oraz intuicyjną obsługę, dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i wykończenia.
Inspirowana dziedzictwem modelu centralna konsola ma czystą, dopracowaną formę, którą uzupełnia poziomy design deski rozdzielczej i dedykowane wykończenie zależnie od wybranego modelu. W modelu Sahara panel instrumentów otoczony jest miękką w dotyku powierzchnię z akcentującymi przeszyciami.
Pokryte winylem panele drzwi kierowcy i przedniego pasażera są miękkie w dotyku i mają wydłużone podłokietniki w celu zapewnienia większego komfortu podczas jazdy.
Jeep Wrangler zawsze wyróżniał się ze względu na funkcjonalność oraz zdolność do zapewniania Klientom możliwości czerpania radości z przygód bez żadnych przeszkód. Całkiem nowy Wrangler nie jest wyjątkiem w tym względzie i oferuje szereg inteligentnych rozwiązań, jeśli chodzi o schowki, wytrzymałe kieszenie z siatki ciągnące się wzdłuż całej długości drzwi, uchwyty na kubki i liczne miejsca, w których można przechowywać np. telefon.
Dzięki designowi typu „body-on-frame”, czyli nadwoziu zbudowanemu na ramie oraz znakomicie zaprojektowanemu pięciowahaczowemu układowi zawieszenia, Wrangler stanowi wzorzec, jeśli chodzi o zdolności do jazdy z napędem 4×4 z ulepszoną dynamiką podczas jazdy szosowej, bezpieczeństwo pasażera oraz bardziej komfortowe wrażenia z jazdy.
Wrangler nadal wykorzystuje sprawdzoną konfigurację pięciowahaczowego zawieszenia ze sprężynami śrubowymi. Przednie zawieszenie obejmuje drążek poprzeczny oraz cztery wzdłużne drążki, zaś pięciowahaczowe zawieszenie tylne ma dwa górne i dwa dolne drążki wzdłużne wykonane z kutej stali oraz poprzeczny drążek reakcyjny.
Wybierz pojazd i rodzaj finansowania
Strona internetowa AutoEFL wykorzystuje pliki cookie, które mogą być wykorzystywane przez firmy badawcze i reklamowe w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z serwisu.
Więcej informacji o plikach cookies.
Techniczne Pliki Cookies są wykorzystywane do prawidłowego działania portalu i bezpiecznej komunikacji zwrotnej z klientami. Ich użycie jest niezbędne do funkcjonowania serwisu autoefl.pl.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
Google Maps | 7 dni | Używamy Google Maps API, aby wyświetlać interaktywną mapę lokalizacji partnerów AutoEFL. Przy korzystaniu z Google Maps informacje na temat korzystania przez Ciebie z tej witryny internetowej (w tym na temat Twojego adresu IP) może być przekazana do serwerów Google w Stanach Zjednoczonych i tam może być przechowywana przez Google. |
Google Analytics | 24 miesiące | Używamy popularnego narzędzia analitycznego dostarczonego przez Google, aby wspierał nas w generowaniu statystyk serwisu, celem sprawdzenia poprawności wyświetalania stron oraz poprawy wygody użytkowników. Wyłączyliśmy tutaj funkcjonalność dotyczącą profilowania użytkowników oraz zbierania list marketingowych w celach remarketingowych. |
Analityczne Pliki Cookies pozwalają zbierać informacje o interakcjach oraz zachowaniach użytkowników w naszym serwisie.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
HotJar | 30 dni | Używamy narzędzia Hotjar do analizy zachowania użytkowników naszej stronie, celem jej optymalizacji pod kątem doświadczeń naszych użytkowników. |
Reklamowe Pliki Cookies służą do dostosowania reklam oraz treści wyświetlanych użytkownikowi na naszej stronie lub stronach naszych partnerów reklamowych.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
SALESmanago | 120 dni | SALESmanago to narzędzie służące do automatyzacji marketingu internetowego, która dostarcza rozwiązania wspierające nasze działania marketingowe w sieci internetowej. |
Google Ads | 540 dni | Korzystamy z Google Ads do gromadzenia informacji o aktywności użytkownika na autoefl.pl oraz w serwisach zewnętrznych, prezentujących nasze reklamy. |
Google Analytics | 730 dni | Google Analytics używamy do profilowania użytkowników oraz tworzenia list marketingowych wykorzystywanych później w działaniach remarketingowych. Wykorzystywane jest to głównie do lepszego kierowania reklam i dokładniejszego mierzenia skuteczności kampanii reklamowych. |
Społecznościowe Reklamowe Pliki Cookies służą dopasowaniu przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych (social media).
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
540 dni | Serwis autoefl.pl wykorzystuje plik cookie Facebooka, celem wyświetlenia reklam na Facebooku lub w sieci reklamowej Facebooka. Reklamy są wyświetlane tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili nasz serwis. | |
540 dni | Serwis wykorzystuje plik cookie Twitter, celem wyświetlenia reklam na Twitter lub w sieci reklamowej Twitter. Reklamy są wyświetlane tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili nasz Serwis. |