Honda Civic Type R Sport Line i Limited Edition

Honda powiększa ofertę modelu Civic Type R o dwa nowe warianty – Limited Edition i Sport Line. Bazując na dynamice standardowego Civica Type R GT, każda z nowych odmian tego modelu oferuje inny styl i charakterystykę osiągów, co zwiększa atrakcyjność wielokrotnie nagradzanego hatchbacka Hondy.
Civic Type R Limited Edition, to najbardziej ekstremalna wersja popularnego hot hatcha Hondy. Opracowana jako najczystsza forma tego, co oznacza Type R, jeszcze bardziej dynamiczna edycja limitowana, otrzymała nowe lekkie komponenty, nieco „odchudzone” wnętrze, i wyróżniającą się stylizację. Kolejną nową wersją serii Type R jest Sport Line. Sport Line zaprojektowano z myślą o klientach, którzy poszukują bardziej stonowanego wyglądu swojego hatchbacka. Samochód otrzymał obniżony tylny spojler, 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów i czarne wnętrze, ale zachował wyjątkowe osiągi, które są znakiem firmowym modeli Type R.

Civic Type R GT

Oferta Hondy Type R na rok 2020

Wszystkie modele z gamy modelu Civic Type R na rok 2020, w tym istniejący Type R GT, otrzymały szereg udoskonaleń stylizacyjnych. Przedni zderzak ma obecnie łagodniejszą linię, a otoczeniu świateł przeciwmgielnych nadano nową symetryczną konstrukcję, gładkie powierzchnie i eleganckie ramki ozdobne. Klarowność stylizacyjna, jaka będzie charakteryzować całą gamę modelową Civica, dotyczy również przeprojektowanych, w pełni diodowych reflektorów i świateł do jazdy dziennej.
Nowy, większy wlot powietrza i cieńsza belka wlotu zostały zaprojektowane tak, by uzyskać o 13 procent większy przekrój. Wszystkie te usprawnienia wraz z przeprojektowaną chłodnicą zapewniają obniżenie temperatury płynu chłodzącego nawet o 10 stopni Celsjusza w sytuacjach dużego obciążenia cieplnego, jak np. jazda po torze wyścigowym. O wyjątkowej dbałości o szczegóły inżynierów pracujących przy Type R świadczy między innymi fakt, iż niewielka redukcja siły docisku z przodu, wynikająca z nowego, większego wlotu powietrza, została zniwelowana przez przeprojektowany przedni spoiler pod zderzakiem, który jest teraz nieco głębiej osadzony, a na jego końcach dodano użebrowanie kierujące strugę powietrza z powrotem na spoiler.