Hyundai N prezentuje dwa koncepty zwiastujące wizję samochodów sportowych

Odpowiedzialna za pojazdy o wysokich osiągach submarka N, należąca do Hyundai Motor, ujawnia swoją wizję elektryfikacji, aby zademonstrować zaangażowanie firmy w prace nad przyszłymi technologiami zeroemisyjnymi. Koncepcyjne auta RN22e i N Vision 74 to inspirujące przykłady wizji elektryfikacji. Te dwa prototypowe „laboratoria na kołach” pokazują ambicje marki Hyundai Motor, aby stać się liderem w bezemisyjnej przyszłości.

     

Koncepcyjne Hyundai RN22e i Hyundai N Vision 74

Pojazdy nazywane laboratoriami na kołach pozwalają testować i weryfikują zaawansowane technologie firmy Hyundai Motor, które będą miały zastosowanie w przyszłych modelach seryjnych. RN22e łączy nadwozie nowego modelu IONIQ 6 z platformą Electric-Global Modular Platform (E-GMP), jednocześnie ustanawiając nowe standardy w segmencie sportowych pojazdów elektrycznych. Tymczasem N Vision 74 łączy technologię auta elektrycznego z zaawansowanym systemem wodorowych ogniw paliwowych, dzięki czemu jest pierwszym hybrydowym pojazdem na wodór, będącym jeżdżącym laboratorium Hyundai N, pozwalającym odkrywać frajdę z jazdy nawet w erze elektryfikacji.


Hyundai RN22e

   „RN22e i N Vision 74 odgrywają ważną rolę w strategicznym rozwoju całej naszej linii produktów, zwłaszcza naszych zelektryfikowanych pojazdów o wysokich osiągach”, powiedział Thomas Schemera, Wiceprezes Wykonawczy i Szef Działu Obsługi Klienta w Hyundai Motor Company. „Nasze laboratoria na kołach reprezentują ciągły rozwój najbardziej zaawansowanych technologii. To wyjątkowe podejście sprawia, że jesteśmy gotowi na wyzwania przyszłości i daje nam siłę do przesuwania granic naszych możliwości”.

Zarówno RN22e, jak i N Vision 74 będą nadal testowane i sprawdzane przez inżynierów Hyundaia, dzięki czemu przyszłe samochody drogowe spod znaku N będą wyposażane w ich zaawansowane technologie, ale już w drogowej formie.

     

Wizja Hyundai N dotycząca elektryfikacji

Od czasu wprowadzenia na rynek w 2017 roku swojego pierwszego samochodu drogowego o sportowych osiągach, Hyundaia i30 N, marka N przesuwa granice osiągów, aby pomóc klientom odkrywać przyjemność z jazdy. Slogan marki brzmi „Never just drive’”, ponieważ dojazd z punktu A do punktu B nigdy nie powinien być nudny. Nawet w elektrycznej przyszłości marka N trzyma się swoich trzech filarów: łobuz w zakrętach (smukła, doskonale wyważona maszyna do pokonywania zakrętów), zdolny do jazdy na torze (wszystkie modele N są zbudowane tak, aby mogły być wykorzystywane na torach wyścigowych) i codzienny samochód sportowy (dla wszystkich i na każdą potrzebę, nie tylko na imprezy typu track day czy autostrady).