Manhart Performance przedstawia swoją konwersję BMW M4 G82. Pod maską dyskretnego wizualnie MH4 600 kryje się 635 KM mocy i 780 Nm momentu obrotowego.
Obraz typowej konwersji Manhart, który zakorzenił się w umysłach fanów tuningu, zazwyczaj przedstawia wizualnie i technicznie rozbudowaną kompletną konwersję: duże felgi, często dodatki do nadwozia wykonane z karbonu i oczywiście przede wszystkim charakterystyczny zestaw kalkomanii z napisami i ozdobnymi paskami gwarantują, że pojazdy te z pewnością przyciągają uwagę.
Manhart zrealizował już kilka konwersji opartych na tym schemacie, od MH3 600 po MH3 GTR i MH4 GTR II. Jednak przyciągający wzrok, ekstrawertyczny wygląd nie każdemu przypadnie do gustu i również w tym przypadku Manhart Performance naturalnie oferuje właściwe rozwiązanie. Bo komponenty z portfolio Manhart można oczywiście dobierać także pojedynczo lub łączyć w dowolnych konfiguracjach, co podkreśla prezentowany tu MH4 600.
Coupé, które bazuje na BMW G82 M4 Competition, jest wizualnie tylko bardzo subtelnie dopracowane. Na przykład całkowicie zrezygnowano ze wspomnianego zestawu dekoracyjnego, podobnie jak z wymiany felg.
Zamiast tego, samochód nadal stoi na oryginalnych kołach BMW: Dokładniej mówiąc, są to kute felgi Styling 1000 M z oferty M Performance Parts, wykończone w efektownym matowym złotym brązie i mierzące 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu. Z tej samej serii pochodzi również przedni spojler z włókna węglowego oraz boczne progi z włókna węglowego.
Charakterystyczne wstawki osłony chłodnicy, wstawki bocznych skrzydeł i tylny dyfuzor, również wykonane z włókna węglowego, pochodzą z oferty Manhart. Również wnętrze sportowego dwudrzwiowego modelu pozostało w swoim już bardzo atrakcyjnym stanie standardowym z dużą ilością elementów z włókna węglowego.