Nowa Honda Jazz – wysokie osiągi hybrydy i zaawansowana łączność

Nowa Honda Jazz oferowana w standardzie z technologią hybrydową e:HEV zapewnia łatwość prowadzenia oraz efektywne i szybkie reakcje na działania kierowcy. Ten całkowicie nowy kompaktowy samochód oferuje najbardziej atrakcyjny pakiet rozwiązań w swoim segmencie, łącząc zwiększony komfort jazdy i intuicyjną obsługę, z bezproblemową łącznością i zdalnymi usługami dostosowanymi do codziennych potrzeb użytkowników.

Nowy Jazz e:HEV

Nowy Jazz e:HEV odgrywa kluczową rolę w zobowiązaniu Hondy, że do roku 2022 wszystkie sprzedawane w Europie modele Hondy będą wyposażone w napędy wykorzystujące silniki elektryczne. Jazz będzie dostępny w całej Europie latem 2020 roku.

Zaawansowany hybrydowy układ napędowy e:HEV

Jazz przeznaczony dla europejskich klientów będzie dostępny wyłącznie z zaawansowanym hybrydowym układem napędowym. Noszący nowe oznaczenie – e:HEV, całkowicie nowy Jazz został zaprojektowany tak, aby zapewnić wyjątkowe połączenie dobrych osiągów i imponującej sprawności energetycznej, będące dopełnieniem wysokiego komfortu wnętrza i wyjątkowej funkcjonalności.

System e:HEV został niedawno opracowany dla modelu Jazz, aby zapewnić kierowcy przyjemne wrażenia z jazdy. Składa się on z dwóch kompaktowych silników elektrycznych o wysokiej mocy, współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym DOHC i-VTEC, baterii litowo-jonowej i innowacyjnej przekładni bezpośredniej oraz jednostki sterującej przepływem mocy, zapewniających wysoki poziom sprawności i płynności pracy.

Moc maksymalna 109 KM / 80 kW pozwala rozpędzić samochód do 100 km/h w 9,4 sekundy i dalej, do maksymalnej prędkości 175 km/h. Efektem jest relaksująca i komfortowa podróż, zarówno w mieście, jak i podczas szybkiej jazdy autostradowej. Paliwooszczędny system hybrydowy może pochwalić się emisją CO2 od 102 g/km (WLTP) i zużyciem paliwa do 4,5 l/100km (WLTP) w modelu standardowym oraz emisją CO2 od 110 g/km (WLTP) i zużyciem paliwa do 4,8l/100km (WLTP) w wariancie Crosstar.