Citroen wraz z firmą Rip Curl zaprezentował modele C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer w limitowanych edycjach. Reprezentują one wartości wyrażane przez obydwie marki – ducha przygód i ich wspólnego przeżywania. Po Citroenie C4 Cactus Rip Curl w limitowanej edycji, wprowadzonym w 2016 r. oraz modelu SpaceTourer Rip Curl Concept zaprezentowanym na Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 2017 r., nowe edycje C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer wyznaczają następny krok naprzód. Stanowią kolejny efekt współpracy z marką Rip Curl, tworzącej modne i nowoczesne produkty na wysokim poziomie technicznym.
Podstawowe modele C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer drugiej generacji (wcześniej sprzedawane pod nazwą C4 Picasso i Grand C4 Picasso) okazały się wielkim sukcesem, zyskując prawie 500 tysięcy nabywców dzięki swoim zaletom, takim jak styl, komfort i przestronność. Obecnie samochody te oferowane są w limitowanej edycji, opartej na atrakcyjnej linii wyposażenia „MoreLife”, dopasowanej do charakteru naszych czasów i wyrażającej ducha wolności i przygody. Citroeny C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer Rip Curl są już dostępne w sprzedaży, a ich ceny zaczynają się od 91 190 zł (C4 SpaceTourer) i 93 190 zł (Grand C4 SpaceTourer).
Gamy modelowe C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer, opracowane zgodnie z założeniami programu Citroen Advanced Comfort®, by zapewniać więcej przytulności, przestrzeni i komfortu podróży, zostają wzbogacone o nową edycję limitowaną, stworzoną wspólnie przez Citroena i firmę Rip Curl – światowego lidera w dziedzinie produktów do surfingu. Łącząc po raz kolejny siły z Rip Curl – marką od 1969 r. kojarzoną ze światem surferów – Citroen w swoich modelach C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer wysuwa na pierwszy plan charakter wyrażający ducha przygody. Nowe, limitowane wersje zachwycają swoją indywidualnością i ekspresją, adresowaną do ludzi stawiających w swoim stylu życia na relaks i przygodę. Taki charakter nowych modeli doskonale pasuje do wizerunku marki Rip Curl, założonej w Torquay w Australii.
Obydwie marki, inspirowane wspólnymi wartościami tworzenia i innowacji, łączy także ten sam entuzjazm dla przygody (przez Rip Curl określanej „The Search” – poszukiwaniem doskonałej fali), mający zachęcać nabywców do zbaczania z utartych szlaków. Współpraca obu marek nabiera pełnego znaczenia w modelach C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer – samochodach przyjaznych, nastawionych na życie rodzinne i wspólne spędzanie czasu. Ich zasadnicze wartości – styl, komfort i przestronność – zyskują w tej edycji jeszcze więcej charakteru, dzięki doborowi kolorów
i materiałów, które odróżniają je od aut z oferty podstawowej.
W limitowanej edycji Rip Curl, opartej na wersji wyposażenia i wykończenia „MoreLife”, samochody te otrzymują ekran panoramiczny o przekątnej 12 cali i korzystają w maksymalnym zakresie z technologii łączności, na które składa się system nawigacji Citroen Connect Nav oraz systemy Mirror Screen i Connect Box Emergency and Assistance. Wyposażenie to podkreśla ambitny poziom techniczny Citroenów C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer. Edycję limitowaną wyróżniają następujące elementy wyposażenia, dodane względem poziomu „MoreLife”:
We wnętrzu zastosowano jeszcze więcej rozwiązań modułowych, inne materiały oraz dodatkowe opcje:
W edycji limitowanej dostępnych jest pięć kolorów nadwozia: Soft Sand, Lazuli Blue, Cumulus Grey, Platinum Grey i Polar White. Citroen C4 SpaceTourer występuje ponadto z dwuodcieniowym dachem w kolorze Onyx Black.
Klienci mają do wyboru cztery nowoczesne i wydajne silniki. Są to jednostki benzynowe PureTech 130 S&S współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną i PureTech 130 S&S EAT6 (z przekładnią automatyczną) oraz wysokoprężne silniki BlueHDi 120 S&S współpracujący z 6-biegową przekładnią manualną i BlueHDi 120 S&S EAT6 (z przekładnią automatyczną).
Limitowana edycja Rip Curl dostępna jest w modelach Citroen C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer w następujących cenach:
Wybierz pojazd i rodzaj finansowania
Strona internetowa AutoEFL wykorzystuje pliki cookie, które mogą być wykorzystywane przez firmy badawcze i reklamowe w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z serwisu.
Więcej informacji o plikach cookies.
Techniczne Pliki Cookies są wykorzystywane do prawidłowego działania portalu i bezpiecznej komunikacji zwrotnej z klientami. Ich użycie jest niezbędne do funkcjonowania serwisu autoefl.pl.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
Google Maps | 7 dni | Używamy Google Maps API, aby wyświetlać interaktywną mapę lokalizacji partnerów AutoEFL. Przy korzystaniu z Google Maps informacje na temat korzystania przez Ciebie z tej witryny internetowej (w tym na temat Twojego adresu IP) może być przekazana do serwerów Google w Stanach Zjednoczonych i tam może być przechowywana przez Google. |
Google Analytics | 24 miesiące | Używamy popularnego narzędzia analitycznego dostarczonego przez Google, aby wspierał nas w generowaniu statystyk serwisu, celem sprawdzenia poprawności wyświetalania stron oraz poprawy wygody użytkowników. Wyłączyliśmy tutaj funkcjonalność dotyczącą profilowania użytkowników oraz zbierania list marketingowych w celach remarketingowych. |
Analityczne Pliki Cookies pozwalają zbierać informacje o interakcjach oraz zachowaniach użytkowników w naszym serwisie.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
HotJar | 30 dni | Używamy narzędzia Hotjar do analizy zachowania użytkowników naszej stronie, celem jej optymalizacji pod kątem doświadczeń naszych użytkowników. |
Reklamowe Pliki Cookies służą do dostosowania reklam oraz treści wyświetlanych użytkownikowi na naszej stronie lub stronach naszych partnerów reklamowych.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
SALESmanago | 120 dni | SALESmanago to narzędzie służące do automatyzacji marketingu internetowego, która dostarcza rozwiązania wspierające nasze działania marketingowe w sieci internetowej. |
Google Ads | 540 dni | Korzystamy z Google Ads do gromadzenia informacji o aktywności użytkownika na autoefl.pl oraz w serwisach zewnętrznych, prezentujących nasze reklamy. |
Google Analytics | 730 dni | Google Analytics używamy do profilowania użytkowników oraz tworzenia list marketingowych wykorzystywanych później w działaniach remarketingowych. Wykorzystywane jest to głównie do lepszego kierowania reklam i dokładniejszego mierzenia skuteczności kampanii reklamowych. |
Społecznościowe Reklamowe Pliki Cookies służą dopasowaniu przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych (social media).
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
540 dni | Serwis autoefl.pl wykorzystuje plik cookie Facebooka, celem wyświetlenia reklam na Facebooku lub w sieci reklamowej Facebooka. Reklamy są wyświetlane tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili nasz serwis. | |
540 dni | Serwis wykorzystuje plik cookie Twitter, celem wyświetlenia reklam na Twitter lub w sieci reklamowej Twitter. Reklamy są wyświetlane tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili nasz Serwis. |