Rozszerzona oferta Forda Puma od wydajności po sportowy luksus

Ford rozszerzył gamę wersji kompaktowego crossovera Puma o dodatkowe opcje układu napędowego i wyposażenia, dzięki czemu do salonów trafia wyjątkowo zróżnicowana oferta.

     

Ford Puma Titanium X 

Ford Puma z rozszerzoną ofertą

Klienci mogą teraz po raz pierwszy wybierać pomiędzy wersjami Pumy, wyposażonymi w 120-konny, 1,5-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue, w nową, dwusprzęgłową, siedmiostopniową przekładnię automatyczną, mogą też zdecydować się na luksusową Pumę ST-Line Vignale. Ford zainwestował około 200 milionów euro, aby rozwinąć produkcję Pumy w najnowocześniejszym zakładzie w Krajowej (Craiova) w Rumunii, gdzie wszystkie inwestycje Forda od 2008 r. sięgają prawie 1,5 mld. euro.

     

     

 Ford Puma Titanium X 

Zróżnicowana oferta układów napędowych

Nowy silnik wysokoprężny 1,5-litra EcoBlue o mocy 120 KM, sprzężony z sześciobiegową manualną skrzynia biegów, będzie doskonałym wyborem dla kierowców osiągających duże przebiegi – pozwala na uzyskanie emisji CO2 już od 99 g/km i zużycia paliwa od 3,8 l/100 km, mierzonych w cyklu NEDC (od 118 g/km i 4,5 l/100 km w cyklu WLTP).

Silnik benzynowy EcoBoost o pojemności 1 litra i o mocy 125 KM, przenoszący napęd za pośrednictwem siedmiobiegowej automatycznej przekładni oferuje emisję CO2 od 110 g/km i zużycie paliwa wynoszące 4,9 l/100 km wg NEDC (137 g/km i 6,0 l/100 km wg WLTP). Większa liczba przełożeń i specyfika pracy podwójnego sprzęgła wpływają na płynność zmiany biegów, przyczyniają się także do obniżenia zużycia paliwa, wyższej kultury pracy i dynamiki układu napędowego.