Supersportowe Porsche 911 o mocy 945 KM oparte na 991 GT2 RS

Pod względem dynamiki jazdy Porsche 911 obecnej generacji (992) to bez wątpienia ścisła czołówka, zwłaszcza z niedawno wprowadzonym wariantem GT3 RS. Tymczasem ci, którzy chcą maksimum osiągów, powinni sięgnąć po 911 Turbo S.

     

MANHART TR 900 o mocy 945 KM oparty na Porsche 991 GT2 RS

Porsche już w poprzednich generacjach modelu pokazało, że może być jeszcze bardziej ekstremalne i fascynujące, tylko trzeba mu w tym trochę pomóc. W poprzedniej generacji oznaczonej jako 991, GT2 RS był po prostu topowym modelem. Dzięki doładowaniu biturbo, jego sześciocylindrowy silnik typu boxer o pojemności 3,8-litra już w wersji fabrycznej dostarczał 700 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego.

Ta imponująca moc nie przeszkadza jednak specjalistom z MANHART Performance wspomóc producenta w osiągnięciu jeszcze większej mocy. Efektem tych prac jest nowy MANHART TR 900, który wreszcie gra w lidze absolutnych supersportowych samochodów.

Dokładniej mówiąc, GT2 RS wraz z dwoma ekskluzywnymi i drogimi dodatkami w postaci pakietów Weissach i Clubsport posłużyły jako podstawa do stworzenia tego wyjątkowego pojazdu, który jest równie fascynujący, co wyjątkowy. Jak sugeruje już nowa nazwa pojazdu, wydajność sześciocylindrowego silnika turbo została po raz kolejny znacznie zwiększona i auto generuje teraz moc rzędu 945 KM i 1050 Nm maksymalnego momentu obrotowego!

MANHART umożliwił to dzięki połączeniu remappingu ECU firmy Mapswitch z zestawem Turbo Performance. Składa się on z większych turbosprężarek TTH 1000, zestawu intercooler MANHART firmy CSF zawierającego większy wentylator zamontowany z przodu oraz aluminiowego kolektora MANHART IPD.