Suzuki S-Cross z nowym układem napędowym Strong Hybrid

W salonach marki Suzuki debiutuje S-Cross z nowym układem napędowym Strong Hybrid, czyli z tzw. pełną hybrydą.

Rozwiązania techniczne samochodu, który został opracowany w Suzuki Motor Corporation, przetestowano w modelu Vitara Strong Hybrid. Najnowszy napęd SUV-a japońskiej marki jest oszczędny dla portfela – zużycie benzyny (wg WLTP w cyklu mieszanym) wynosi od 5,2 litra na setkę, a więc przejechanie 100 km tym modelem

Suzuki kosztuje ok. 40 złotych (*)

S-Cross jest niekwestionowanym przebojem w swoim segmencie i jednym z najchętniej wybieranych modeli Suzuki. Kolejne wcielenia tego auta doceniono za wygodę, bogate wyposażenie już w najtańszych wersjach, przestrzeń w kabinie oraz funkcjonalność. Od premiery modelu SX4 S-Cross, która miała miejsce w roku 2013, samochód jest także prekursorem wielu zmian technologicznych. W tegorocznej ofercie S-Cross był dostępny z silnikiem 1,4 Boosterjet (K14D) i układem Mild Hybrid 48V SHVS. Takie auta pozostają w sprzedaży, ale ze skrzyniami manualnymi. Strong Hybrid uzupełni tym samym firmową ofertę SUV-ów, a będzie dostępny wyłącznie ze skrzynią zautomatyzowaną 6AGS.